lauantai 6. elokuuta 2011

Kesälomatauolta palattu ja kirppisinnostusta odotellessa jotain uutta :)

Aika hunningolla on ollut tämä blogi kesän, samoin kirppistelyt. Eilen pyörähdin pitkästä aikaa kierrätyskeskuksessa. Tänään kävin kaupungilla ostoksilla, viimeksi olen käynyt ehkä vuosi sitten. No torstaina tosin kävin virastoasioilla ja yhden kirppiksen pikaisesti ja veljeä moikkaamassa, mutta sitä ei lasketa, kun en edes ostanut mitään :D  Järkyttävää se pissan, oksennuksen ja viinan haju lauantaiaamuna, mikä velloi keskustassa. Tästä aiheesta voisin absolutistina avautua loputtomiin, niin paljon minä inhoan humalaisia ja mun puolesta alkoholin voisi kieltää lailla!  No nenästä kiinni pidellen saatiin neitiviisveen kanssa reissu hoidettua. Ja me vähän tuhlattiin, kerrankin kun jotain uutena ostettiin :) Mukaan tarttui mm. tällaista:

Tällaiset söpöset matkalaukut tiimarista. Näitä olisi ollut vielä yksi koko tästä välistä, mutta kuosi ja vaaleanpunainen eivät miellyttäneet niin paljoa, että olisin viitsinyt ostaa. Pääsivät makuuhuoneen hyllylle ja saavat sisäänsä äidin aarteita. Ja se makuuhuoneen punainen on tullut tiensä päähän ja vähän raikkaampia juttuja olen alkanut kaivata :) Yllätys :D




Ja minä olen päättänyt nyt sitkeästi opetella virkkaamaan ja neulomaan kunnolla. Inspiraatiota lisäämään ihania lankoja :) Ekaksi ajattelin virkata tytölle mekon...purin muutaman kerroksen jälkeen...samoin kävi pyöröpuikoilla aloittamani neulotun version...nyt olisi päästy itselle säärystimissä jo noin pitkälle...toivottavasti näistä nyt tulee jotain :)


Pojalle POPista pipo. Vähän olin pettynyt kuoseihin ja valikoimaan. En ole ennen käynyt.




Finlaysonin Onni pussilakanat ruskeana. Olivat cittarissa tarjouksessa 29,90e. Pitkään mietin, että vihreät vai nämä, mutta kyllästymisen pelossa otin neutraalimmat ruskeat. Kyllä mun varmaan täytyy käydä hakemassa ne ihanan vihreätkin :)


 

Ainut kirppislöytö oli vanha pyykkilauta 3 e :)


 

7 kommenttia:

jarna kirjoitti...

Tutun näköiset salkut, juuri hiljattain niistä bloggasin minäkin=)

Ai ei keskikokoinen salkku inspannut? Minsuta se oli tosi suloinen, mutta tuon isoimman kanssa mietin hetkisen...Ostin sen kuitenkin, vaikka kuosi ei ole kaikkien ihanin minsuta.

Tervetuloa taas bloggailemaan kesälaitumilta=)

n i n n u kirjoitti...

Ihanaa, Onneja on siis tullut retroväreissä ! Pakko ostaa, tykkäisinköhän enemmän vihreästä ?

wihtori kirjoitti...

hih, tiimarissa muksujen kanssa mekin näitä salkkusia hiplailtiin...ei ostettu.
Ja virkkaamisesta, kehno olen minä moiseen, ja 7 v. lainasi kirjastosta arigurumi (vai mitä ne nyt on) kirjan, arg,..äiti auta.
(Oma äitini tosin jo muissa sfääreissä).

Tupu Pupuna kirjoitti...

Ninnu ne vihreät oli ihanat <3 Minun on ainakin pakko käydä jossain vaiheessa hakemassa nekin. Otin nyt varman päälle nämä ruskeat, että käyvät takuulla aina makuuhuoneen väreihin :)

Tupu Pupuna kirjoitti...

Niin ja oli näitä Onneja vielä tummansinisenäkin.

Rinna Pitsiunelma kirjoitti...

Ällyhienot nuo laukut! Oiskohan niitä vielä tiimarissa... ihan täydellisisä muksun huoneeseen.

Anna kirjoitti...

Aika ihana tuo pipo! Mulle Po.p on vähän niinku Lindex - siellä ei yleensä ole yhtään mitään kivaa, mutta sitten löytyy joku yksi aarre joka on aivasn täydellinen :)